Social Media

Artikelen

Moet je nu (opnieuw) beginnen aan Star Wars Battlefront II?

Geplaatst

op

Je mag het huis niet uit. Buiten lijkt een coronabesmetting op de loer te liggen. We moeten in isolatie in onze eigen huizen. Buiten lijkt ver weg. Gelukkig is er binnen genoeg te doen. Dit is de perfecte tijd om Star Wars Battlefront II (opnieuw) te starten. 

 

Er is geen game die ik meer heb moeten verdedigen dan Star Wars Battlefront II. Waar ik sinds de aankondiging van het spel enorm uitkeek naar de release (het eerste deel werd mijn meest gespeelde spel op mijn Xbox One ooit), werd de launch van het spel volledig onderuitgehaald doordat er lootboxen in de game zouden gaan zitten.  Electronic Arts had hun gretige handjes om de game geplaatst om het geniale werk van gameontwikkelaar DICE teniet te doen door de game te doorspekken met boxen die spelers konden kopen met echt geld. Normaliter is dat geen probleem wanneer het puur om cosmetische items gaat. Maar in Battlefront II lag het net wat anders. En iedereen wist de game massaal te negeren. De game is inmiddels meer dan twee jaar oud, is voor een spotprijs te koop en heeft alle problemen vervangen door bijzonder veel extra content. Geloof me, dit is het moment om met z’n allen terug te keren!

Battlefront II: wat Battlefront (2015) had moeten zijn

De eerste Battlefront van EA (2015) was een heerlijke shooter die geplaagd werd door het gebrek aan content. De basisgame was vrij kaal en alle uitbreidingen waren prijzig waardoor de community verdeeld werd. Deel twee zou het anders gaan doen. Er waren beloftes voor gigantische gevechten, grafische prachten die het realisme aan zouden tikken en er moest veel meer content komen dan in het eerste spel. Meer dan drie keer zoveel zelfs. Ook kwam er een volledige singleplayer, iets wat in het eerste spel compleet miste. Dit gaf een nieuw verhaal vanuit de ogen van The Empire. Want wat is de impact op mensen die The Emperor dienen wanneer de tweede Death Star boven de bosmaan van Endor ontploft, met Palpatine daarbij? Daarnaast zou de Season Pass verdwijnen en alle content na release gratis zijn. Als toefje op de taart werd studio Criterion (van Burnout) ingeschakeld om de vliegmissies voor hun rekening te nemen om meer snelheid toe te voegen. De belofte was gigantisch en nooit eerder keek ik zo enorm uit naar de release van een game.

 

 

Lootboxen

Iedereen had het over lootboxen toen de game verscheen. Het was mogelijk om behoorlijk wat extra’s vrij te spelen (at random, dat wel) door lootboxen te openen. Nieuwe en sterkere wapens, betere krachten, dat soort dingen. Dingen die best wat impact hebben op het spel. Wanneer je de digitale portemonnee trok had je dus duidelijk een voorsprong op gamers die dat niet deden. Pay to win, een drama. Elke website had het er over en vergat dat er, onder de lootboxen, een verdomd toffe game zat. Ja, de verhalende stand was misschien niet zo diepgaand als dat we hadden gehoopt, maar de multiplayer was van een bijzonder hoog niveau. Nooit eerder konden we als gamers het Star Wars-universum beleven zoals hier. Grafisch zag het er zo bizar goed uit en elk geluidje klopte met onze herinneringen uit de films. De actie knalde van het scherm, de geluiden lieten menig geluidsinstallatie bewijzen waarom ze zo duur waren. Er was een flink aantal locaties aanwezig, bekende personages, het speelde fantastisch. Maar niemand zag het, want lootboxen.

 

Echter, wat deze huidige generatie spelcomputers ons heeft geleerd, is dat games met een valse start vaak sterker terug kunnen komen. Omdat ontwikkelaars toch door gaan, steeds aan de game kan blijven sleutelen en feedback vanuit de fans van harte mee wil nemen in het proces. Dit zagen we al bij titels als Ghost Recon: Wildlands, For Honor en Rainbow Six: Siege. De oplettende lezer merkt dat Ubisoft dus als bedrijf bijna synoniem staat voor deze aanpak. Maar ook Battlefront II heeft deze tactiek toe weten te passen. Zo bracht DICE al een maand na de originele release de eerste grote update voor de game, gelinkt aan de release van The Last Jedi in de bioscopen. Met nieuwe maps en modi, Finn en Captain Phasma speelbaar en nieuwe voertuigen. De map op Crait is grafisch een lust voor het oog. Net zoals in de film spatten de rode korrels in het rond bij elke impact van een laser blast. Ook werd het verhaal uitgebreid voor de eenzame speler met Resurrection. Enkele nieuwe levels gingen verder waar de originele game ophield. En alles was uiteraard gratis.

 

 

Gratis uitbreidingen

Helaas vonden de bioscoopgangers The Last Jedi niet de beste Star Wars-film ooit (om het maar even zacht uit te drukken). De complete fanbase werd uit elkaar gedreven. Je vond de film geweldig of helemaal ruk. Wanneer je marketing van je game dan draait om zo’n film… yikes. Gelukkig bracht DICE niet veel later de mode Ewok Hunt, waarin je in de nacht op Endor met Ewok op Stormtroopers kon jagen. Het voelde haast als Star Wars-horror maar was een grote hit. Season 2 bracht content rondom de film Solo. Wederom nieuwe levels, modi, en mogelijkheden om te spelen. Lightsabergevechten werden opnieuw uitgerold om ze cinematischer te maken, er verscheen een offline Star Fightermodus en waren er meer manieren om jouw soldaat aan te passen. En, jawel, het bracht een hele hoop Clone Troopers. Je gaat nooit de fout in met Clone Troopers wanneer je het mij vraagt. Daarnaast werden Solo en Lando uit de film toegevoegd als speelbare personages. Een hele sterke update, maar ook Solo deed het in de bioscopen niet bijzonder goed. Wederom omdat de fanbase zo verstrooid was door The Last Jedi besloten veel fans de film te negeren. Als statement richting Disney. Heel jammer, want hierdoor werd de film een flop. En dat is zonde, wat Solo is awesome. En die content in de game? Volledig gratis, wederom.

 

Season 3 werd later toegevoegd en is tot op heden nog steeds mijn meest favoriete stukje DLC voor de game. Want jawel, eindelijk werd het mogelijk. We mochten eindelijk in deze grafische pracht de Clone Wars beleven vanaf de bekende slagvelden. Stap in de schoenen van een Clone en betreed het gevecht op Geonosis. Dice wist hier echt uit te pakken en bracht gevechten groter dan ooit. Daarnaast combineerde ze verschillende speelmodi in een enkele mode. Wanneer je ronde A wint, verplaatst het gevecht naar een andere locatie. Het brengt een grotere schaal naar de game. Ook werden Obi-Wan Kenobi, Grievous, Anakin Skywalker en Dooku speelbaar. DICE bracht meer balans in de game, meer offline manieren van spelen en nieuwe mogelijkheden qua gameplay. En geloof me, je hebt Battlefront II pas echt gespeeld wanneer je de Clone Wars gevochten hebt. Geonosis bleek een geweldig theater te zijn voor vieze, stoffige oorlogsvoering waarin de ontploffingen rijk zijn. En je raadt het al, ook de Clone Wars zijn volledig gratis te downloaden. 

 

Season 4 bracht een nieuwe map op Felucia en een zogenaamde’Large Scene singleplayer mode’ die geïnspireerd werd op de originele Battlefront II. Het was ook de intrede voor de Clone Commando’s. Iets wat spelers van Star Wars Republic Commando best kunnen waarderen gok ik zo. Snel werd dit opgevolgd met content uit de derde Star Wars-film sinds de release van de game. The Rise of Skywalker is ook volledig in de game te vinden. En dat brengt je zelfs de mogelijkheid om als BB-8 te spelen, iets wat compleet nieuwe manieren van spelen met zich mee weet te nemen. Het is allemaal wederom compleet gratis.

 

 

Nee, Battlefront II is niet meer die game die geteisterd werd door lootboxen. Het is ook niet meer de game die iets meer dan twee jaar geleden verscheen. Het is een gigantische bulk aan content, met enorm veel manieren van spelen, gecombineerd met alle momenten uit de Star Wars Saga. En het verdient het om gespeeld te worden. Dus pluk die game van een digitale winkel en geef het (opnieuw) een kans. Buiten is Corona te vinden, je moet toch binnen gaan blijven de komende tijd. DICE heeft Battlefront II niet laten vallen. En dat moeten wij ook niet doen.

Zag A New Hope toen hij drie was met zijn ouders onder de noemer 'je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen'. Kreeg een Atari 2600 in hetzelfde jaar. Goede opvoeding noemen ze dat. Oprichter Star Wars Games: From a Certain Point of View.

Lees verder
Advertentie
Klik om te reageren

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Artikelen

The Bad Batch: “Infested”

Geplaatst

op

Door

Infested

Vandaag verscheen de dertiende aflevering van Star Wars: The Bad Batch genaamd “Infested” op Disney+. In deze serie artikelen laat ik je weten hoe ik de serie beleef. Laat ons vooral ook weten wat jij ervan vond!

Na twee afleveringen op Ryloth waarin we de in Star Wars Rebels bekend geworden Hera Syndulla in haar jeugdjaren voorbij zagen komen, komt Clone Force 99 in deze nieuwste aflevering weer bij oud bekende Cid terecht en kunnen we m.i. terecht spreken van een ouderwetse “filler”.

Gezien de manier waarop de vorige aflevering eindigde (met Crosshair die beloofde zijn voormalige broeders na te jagen) een opvallende keuze. Crosshair was overigens nergens te bekennen vandaag, was het wellicht beter geweest om deze aflevering eerder in het seizoen te plaatsen? Ik denk persoonlijk van wel, want het tempo is nu weer erg gestagneerd en dat is zonde.

Infested

Cid en de Bad Batch confronteren de Pykes en voelen zich geïntimideerd.

“Infested” biedt enkel schijnspanning en is prima over te slaan

Ik heb er geeneens zin in om veel woorden aan deze aflevering vuil te maken. Daar is het veel te lekker weer voor. Ik heb tijdens het kijken van “Infested” vaak op mijn telefoon gezeten en me behoorlijk verveeld. Het was leuk om de Pykes even voorbij te zien komen, maar veel meer dan een uit de kluiten gewassen cameorol vervullen deden ze niet.

Infested

De Pykes keren terug en lijken dreigender dan ooit.

De scène in de grotten, die me ergens aan Harry Potter in Goudgrijp deed denken, wekte tevergeefs de impressie dat Omega en haar vrienden nog enigszins in gevaar waren – maar in deze fase van het seizoen is deze vorm van schijnspanning niet meer gepast. De hele aflevering komt op gang nadat de Bad Batch besluit om Cid, die uit haar eigen etablissement is gezet, te helpen. En aan het eind van de aflevering is ze geholpen en druipen de Pykes – die er weliswaar intimiderender dan ooit uit zagen – af. Veel meer hoef je echt niet te weten over deze aflevering.

Met nog maar drie afleveringen te gaan zou de trein van The Bad Batch nu toch wel meer op stoom mogen zijn dan we deze week hebben gezien.

Lees verder

Artikelen

The Bad Batch: “Rescue on Ryloth”

Geplaatst

op

Door

Rescue on Ryloth

Gisteren verscheen de twaalfde aflevering van Star Wars: The Bad Batch genaamd “Rescue on Ryloth” op Disney+. In deze serie artikelen laat ik je weten hoe ik de serie beleef. Laat ons vooral ook weten wat jij ervan vond!

Na de aflevering van vorige week, waarin we voor het eerst een jonge Hera Syndulla te zien kregen en de leden van de Bad Batch een bijrol kregen in hun eigen show, neemt de groep nu weer de regie in handen – al zij het met gezonde tegenzin.

(Vrienden in) nood breekt wetten in Rescue on Ryloth

Zoals in de laatste podcast-aflevering al gezegd werd verwachtten we dat de Bad Batch op een of andere manier zou worden teruggeroepen om Hera’s ouders te redden na de gevangenneming van vorige week. Verder was ik ook blij te zien dat Lucasfilm klaarblijkelijk niet was vergeten dat Senator Taa in het canon-boek Lords of the Sith (welke zich enkele jaren na deze serie afspeelt) nog leeft, ondanks het feit dat hij vorige week door zijn hoofd werd geschoten. Admiral Rampart vertelt vroeg in deze aflevering dat Taa een volledig herstel tegemoet kan zien, iets wat we niet hadden verwacht na de scène waarin hij werd neergeschoten. Ik vraag me dan ook af of Taa bij zichzelf niet kan bedenken dat hij door de Imperials werd beschoten in plaats van Syndulla en zijn mannen, maar ze zullen het wel goedpraten door hem geheugenverlies naar aanleiding van het hersentrauma toe te schrijven.

Hera zoekt contact met Omega, die blijkbaar de comm channel van de Bad Batch weggeeft aan personen die ze graag mag – wat Hunter niet zint. Ondertussen blijft Captain Howzer twijfels hebben over de motivatie en intentie van de Imperials, maar is hij niet in staat om daar echt iets tegen te doen tot later in de aflevering. Er was de afgelopen week veel discussie in de fandom over de vraag of de inhibitor chip van Howzer niet goed functioneerde of dat zijn twijfel voortkwam uit zijn persoonlijkheid en/of zijn vriendschap met de familie Syndulla.

Rescue on Ryloth

Eleni en Cham Syndulla worden deze aflevering bevrijd door de Bad Batch, hun dochter Hera en Chopper.

De naïviteit van de Bad Batch is nog steeds een terugkerend dingetje waar ik me lichtelijk over begin te verbazen, zeker na alles wat ze al hebben meegemaakt. Ze zijn nog steeds geschokt dat de Empire een planeet met burgers zou behandelen zoals de Republic een separatistische planeet zou behandelen. Ik vind de eenzijdige benadering van soldaten niet per se erg, omdat het past bij de personages. Bovendien zouden kijkers moeten weten dat de Batch hier niet helemaal gelijk heeft. Hunter vindt het werk immers te zwaar en weigert de burgers te helpen, zelfs als Hera hem het dubbele wil betalen. Pas wanneer Omega haar zin probeert door te drijven raakt de Batch erbij betrokken.

Howzer volgt zijn gevoel

Er is ook tijd om een ​​beetje dynamiek te ontwikkelen tussen Howzer en Crosshair, in wie Rampart langzaam steeds meer vertrouwen begint te verliezen omdat zijn methoden niet effectief zijn geweest. Dat was ook een mooie herinnering aan wat er op het spel staat vanuit het perspectief van de clones. Crosshair is immers het bewijs van de Kaminoans dat investeren in clones het geld van de Empire waard is.

Rescue on Ryloth

Captain Howzer, een van de weinige clones die zijn moreel kompas nog niet is kwijtgeraakt en uiteindelijk zelfs daad bij het woord voegt.

De nauwe band tussen Captain Howzer en de Syndullas laat zien dat hij een moreel kompas heeft, eentje die in staat is om zijn inhibitor chip te onderdrukken. De ruzie tussen Howzer – die de dreiging van een aanstaande opstand gebruikt om zijn eigen voorlopige morele bezwaren te onderbouwen – en Rampart, die gelooft dat “vrede een prijs heeft. ” Ik vind het jammer dat de aflevering niet probeert in te gaan op de vraag of Howzer’s keuze om op basis van zijn twijfels zich tegen zijn leidinggevende uit te spreken uit het hart komt of iets te maken heeft met zijn inhibitor chip. Wat is sterker, het hoofd of het hart? En wat betekent dit voor Crosshair, die nu op jacht gaat naar zijn voormalige broeders in de Clone Fore 99?

De laatste 10 minuten van de aflevering bevatten een behoorlijke reeks actiescènes in een typische Star Wars-finale. De spanning rond de poging van Howzer om andere clones over te halen om op te staan voor gerechtigheid en natuurlijk Hera’s eerste vlucht waren de hoogtepunten van deze aflevering. Oh en grappig genoeg kwam er weer een inmiddels (voor de mensen die de podcast luisteren) bekende quote voorbij, een moment dat ik zondag in de uitzending zeker zal aanhalen – als Marc dat niet al doet.

Conclusie

Al met al vond ik deze aflevering oké als tussendoortje, maar deed het me niet bijzonder veel. Ik vind het jammer dat de Star Wars series die we op Disney+ hebben gehad (The Mandalorian en nu The Bad Batch) zo zwaar leunen op cameo’s uit andere films/series om bepaalde emoties bij fans op te roepen. De vraag naar een verhaal dat andere verhalen verbindt en reeds gevestigde characters in een nieuw daglicht laat zien is natuurlijk aanwezig, maar het lijkt nu wel steeds een makkelijk trucje te worden om op deze wijze de Star Wars fans aan te spreken. Ik hoop van harte dat de laatste afleveringen van dit seizoen iets meer gaan doen dan het bieden van fan-service, maar zoals Bas zegt: “In Filoni we trust!”.

Waar denken jullie dat het verhaal heengaat en wat vond je van deze aflevering? Laat het weten in onze Star Wars chatroom!

Lees verder

Artikelen

The Bad Batch: “Common Ground”

Geplaatst

op

Door

Common Ground

Gisteren verscheen de tiende aflevering van Star Wars: The Bad Batch genaamd “Common Ground” op Disney+. In deze serie artikelen laat ik je weten hoe ik de serie beleef. Laat ons vooral ook weten wat jij ervan vond!

The Clone Wars, de spirituele voorganger van The Bad Batch, probeerde vaak een belangrijk element van het prequel-tijdperk te verkennen: er waren helden aan beide kanten van de oorlog. Deze nuance in een verhaal over goed tegen kwaad is iets wat we vaker terugzien de laatste jaren in films als Rogue One en nu dus ook The Bad Batch. De Separatisten werden in het verleden vaak afgeschilderd als hebzuchtig of corrupt. Maar het feit dat er mensen in de galaxy leven die zich oprecht willen afscheiden van de Republiek is niet nieuw: Padmé was in The Clone Wars zelfs bevriend met een van hen; Mina Bonteri.

In Common Ground wordt er op twee fronten ‘gevochten’

In deze aflevering staat de Empire op het punt om de planeet Raxus op te slokken en over te nemen. Senator Avi Singh spreekt zich hier uiteindelijk tegen uit tijdens zijn speech naar zijn volk en wordt ervoor opgesloten en gemarteld, terwijl zijn vertrouwde protocoldroid GS-8 Cid om hulp vraagt. Ondertussen gebruikt Omega haar tactische vaardigheden om Dejarik te spelen tegen Cids klantenkring voor een flinke pot geld.

Common Ground

Omega zet haar vaardigheden in om de financiële schuld van de Bad Batch af te lossen bij Cid.

Echo staat het meest sceptisch tegenover het helpen van een separatist en botst nog steeds een beetje met de rest van de Bad Batch. Hij is ook degene die het sterkst reageert op het feit dat hun cliënt de droid is, hoewel de anderen ook verrast zijn. Dat Echo problemen heeft met de Separatisten is natuurlijk goed verklaarbaar: hij was niet alleen een ‘reg’, maar hij werd ook gebruikt als een levend algoritme door de separatisten om hun tactische bewegingen te coördineren. Zoals we in het laatste seizoen van The Clone Wars zagen werd zijn lichaam uitgerust met de cybernetische jacks die hij nog steeds met zich meedraagt.

De audiovisuele pracht van Raxus

De planeet Raxus wordt niet veel verder verkend dan het overheidscomplex. Het kleurenpalet op deze planeet sprong er voor mij bovenuit, vooral omdat ik besefte dat grote delen van de serie tot nu toe redelijk donker zijn. De animatie blijft fantastisch en het is de moeite waard om te kijken wat de personages op de achtergrond doen: zie Echo verward naar Omega’s snacks turen, of Wrecker die de eerste is die Omega begroet bij hun terugkeer naar de bar.

Common Ground

Op Raxus voert de Bad Batch een snelle capture & rescue missie uit.

Nu de Bad Batch in “Common Ground” hun schuld aan Cid met dank aan Omega heeft afbetaald is er ruimte gecreëerd om in de laatste afleveringen van dit seizoen weer hun eigen weg te gaan. Ik kan me voorstellen dat de groep op korte termijn gaat proberen om Crosshair levend terug te halen, daarnaast zullen bounty hunters zoals Cad Bane ook nog steeds op Omega jagen. En gaan we de eerste ontmoeting tussen Boba Fett en Fennec Shand nog te zien krijgen? Met het oog op The Book of Boba Fett later dit jaar zou dit geen onlogische keus zijn.

Waar denken jullie dat het verhaal heengaat en wat vond je van deze aflevering? Laat het weten in onze Star Wars chatroom!

Lees verder

Artikelen

The Bad Batch: “Bounty Lost”

Geplaatst

op

Door

Bounty Lost

Gisteren verscheen de negende aflevering van Star Wars: The Bad Batch genaamd “Bounty Lost” op Disney+. In deze serie artikelen laat ik je weten hoe ik de serie beleef. Laat ons vooral ook weten wat jij ervan vond!

The Bad Batch heeft met de nieuwste aflevering “Bounty Lost” de lijn omhoog doorgezet. Het is een aflevering met enkele onthullingen en daarbij ook een aflevering die niet bang is om het plot voort te duwen.

Zoals we wisten is Omega gevangengenomen door Cad Bane. Deze bounty hunter brengt haar naar Cloud City, waar hij een afspraak heeft met Taun We (de gids van Obi-Wan Kenobi op Kamino in Attack of the Clones).

Nala Se is in het geheim erg begaan met het lot van Omega, waarmee ze de opdracht van Prime Minister Lama Su om Omega dood of levend gevangen te nemen negeert. Ze heeft met Fennec Shand een verbond gesloten om het meisje veilig terug te brengen, waarbij het woord ‘veilig’ doorslaggevend is. Wanneer Omega aan het eind van de aflevering met de Bad Batch ontsnapt is Nala Se allang blij dat Omega het goed maakt.

De onthulling over de oorsprong van Omega

Het blijkt dat de Kaminoans Omega willen hebben omdat ze – net als Boba Fett – een onaangepaste clone is van legendarische bounty hunter Jango Fett. Daarmee is ze waardevol, omdat ze naast Boba wellicht de enige eerste-generatie clone is met de pure genetische data van Jango Fett. In een van de eerdere afleveringen kwamen we er al achter dat het klonen van clones de onderliggende genetische tissue verslechtert: zie het als het ellenlang herhalen van het kopiëren van kopieën, in plaats van kopieën maken van het origineel.

Maar nog even over die Omega onthulling, ben ik de enige die niet snapt hoe een blank meisje met blond haar een onaangepaste kloon kan zijn van een ‘bruine’ man als Jango Fett? Bij Boba was gelijk duidelijk dat het in principe een en dezelfde persoon is (wat DNA betreft in ieder geval), hier vind ik dat toch lastiger om te verkopen. Zullen ze hier nog meer over uitweiden in de serie? Want als dit puur is gedaan voor het verrassingseffect dan stelt het mij persoonlijk wel teleur.

Bounty

Fennec en Omega in gesprek in een kamer vol met gekloonde lichamen.

Goed, we weten nu de oorsprong van Omega, we weten ook aan welke zijde de Kaminoans staan én we zijn erachter gekomen wie de opdrachtgever van Fennec Shand is. Eigenlijk wel grappig dat dit alles voorbijkwam in een aflevering waarin we de Bad Batch zelf maar weinig hebben gezien. Ik kreeg persoonlijk wat The Rise of Skywalker en The Mandalorian vibes toen Omega met Fennec sprak in een kamer waarin gekloonde lichamen in vloeistofbuizen om hen heen stonden geëtaleerd. Was ik de enige die kort aan Snoke en Palpatine moest denken? Het was hoe dan ook een omgeving die niet zou misstaan in een lugubere horrorfilm.

Fennec Shand vs. Cad Bane en waar blijft Boba Fett?

Een van de hoogtepunten van deze aflevering was natuurlijk het duel tussen bounty hunters Fennec Shand en Cad Bane. Bane wordt hier duidelijk neergezet als de oudere, ervaren premiejager en Fennec is de talentvolle schutter die ondanks haar jonge leeftijd haar sporen al heeft verdiend. De Western-stijl van Bane en de subtielere stijl van Fennec passen goed bij elkaar en audiovisueel spatten zowel beeld als geluid van het scherm.

Bounty

Cad Bane in gesprek met Omega.

Nu we weten dat Boba Fett en Omega min of meer broer en zus zijn en dat Fennec en Boba elkaar door de jaren heen ergens hebben leren kennen (een verhaal dat meer uitgediept zal worden in The Book of Boba Fett – vanaf december op Disney+) is het wat mij betreft wachten tot Boba zijn intrede gaat doen in The Bad Batch. Ingewijden zullen weten dat er ergens bij Lucasfilm Animation nog een onafgemaakte scène klaarligt, te weten een confrontatie tussen Cad Bane en Boba Fett. Het zou wat mij betreft logisch zijn dat we hier in deze serie al elementen van terug gaan zien en daarmee gelijk een eerste hoofdstuk uit het verhaal over de vriendschap tussen Fennec en Boba te zien gaan krijgen.

Waar denken jullie dat het verhaal heengaat en wat vond je van deze aflevering? Laat het weten in onze Star Wars chatroom!

Lees verder

Star Wars Awakens is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with STAR WARS, Lucasfilm Ltd., The Walt Disney Company, Disney Enterprises Inc., or any of its subsidiaries or its affiliates.